Header over mij empower yourself

Reviews; lees wat klanten zeggen

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Chantal's boek "In 10 stappen leren omgaan met dominantie" geeft je helderheid in wat dominante mensen drijft en jouw eigen rol daarin. Veel dingen wist ik al wel, maar door het lezen van het boek vielen echt alle puzzelstukjes op hun plek. De voorbeelden in het boek waren voor mij heel herkenbaar en met de stappen die worden aangereikt, kun je er praktisch mee aan de slag te gaan. Kortom: een aanrader voor iedereen die met dit thema worstelt. In het bestelproces ging er iets mis en Chantal heeft dit geheel in de stijl van het boek opgelost. Ze bood me een nagesprek aan, waardoor de inhoud van het boek nog meer tot leven kwam, door maatwerk voor mij persoonlijk te leveren. Dank nogmaals daarvoor Chantal! Je voegt de daad bij het woord, Voor mij het bewijs dat je betrouwbaar bent en echt de intentie hebt om mensen verder te helpen.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Op meerdere fronten heb ik keihard aan mezelf gewerkt. Dit resulteerde voor mij in veel zelfkennis, oa dit boek. Ik herkende veel in het boek. Ik heb het boek aangeschaft vanwege een werkprobleem. Dat verhaal doorlopen op de werkvloer. Dit boek heeft mij veel herkenning gegeven dat ik steeds beter goed mijn grenzen aan kan geven. Het boek in 10 stappen omgaan met dominantie is echt een aanrader!’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Het boek in 10 stappen omgaan met dominantie geschreven door Chantal van den Broek is in 1 woord “geweldig”. Dit boek is te gebruiken in heel jouw levensfase. De stappen worden duidelijk uitgelegd. Het EMPOWER-model is te gebruiken in heel veel situaties. Wat het EMPOWER-model precies is daar kom je  maar op 1 manier achter. Bestel het boek en het verrijkt je leven. Dank je wel Chantal van den Broek!!!!!!!!!!!!! Complimenten voor zo’n goed boek.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Na 17 jaar een relatie te hebben gehad met iemand met een narcistische persoonlijkheid was ik mezelf volledig kwijt. Door dicht bij mijn gevoel te blijven, niks te doen waar ik buikpijn van krijg en keer op keer voor mezelf te herhalen dat ook ik waardevol ben, ben ik erbovenop gekomen en durf ik te zeggen dat ik in elke situatie in mijn kracht sta. Je moet er doorheen, het doorleven en aankijken, dan kom je er sterker uit. Dan ervaar je dat de ander geen invloed (meer) heeft over hoe jij je voelt en dat voelt heel vrij! Het EMPOWER-model helpt mij nog dagelijks om in mijn kracht te staan en vanuit kracht om te gaan met dominantie.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Met plezier en belangstelling heb ik het boek gelezen. Een praktisch boek met herkenbare voorbeelden en een concreet plan om mee aan de slag met het omgaan met dominante personen. Echt een aanrader!’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘De stappen zijn overzichtelijk en helder geschreven. Herkenbaar in diverse situaties, zowel zakelijk als privé. Een stappenplan dat jij als leidraad dagelijks gebruikt. Sprekende voorbeelden die je helpen om je persoonlijkheid te sterken. Met dit boek behaal jij de resultaten voor een mooi leven. Dit boek in 10 stappen omgaan met dominantie is echt een aanrader.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Dominantie en narcisme kom je overal tegen. Niet alleen privé, maar ook op de werkvloer. Zeker in professionele relaties is het soms lastig deze situaties te herkennen en nog belangrijker: hoe je ermee omgaat. Chantal weet dit in dit boek nuchter, verhelderend en onderbouwd uit te leggen en biedt bovendien functionele handvatten in een handig 10 stappenplan. Koop dit boek en ontwikkel je sterke kant zonder je af te laten leiden door twijfel of dominante en narcistische stoorzenders.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Het is een duidelijk helder geschreven boek in 10 stappen omgaan met dominantie. Ik kan het door de uiterst heldere manier van schrijven en de uitstekende uitleg heel praktisch toepassen op mijn eigen situatie, mijn eigen leven en vooral als extra cadeau in mijn eigen werkomgeving. Het geeft je handvatten om jezelf te analyseren. Door de analyse heb je inzichten en maak je betere keuzes voor jezelf en je geliefden. Het heeft mij enorm geholpen om de ballast van het verleden een plek te geven, achter mij te laten en een goede plek te geven. Als lezer word je stevig aan het werk gezet om de tekst echt te begrijpen en vooral toe te passen op de situaties die je gebracht hebben waar je nu staat en vooral hoe je ermee verder kunt. Door de intensiteit waarop de onderwerpen zijn beschreven kom je als lezer al snel tot de kern en krijg je steeds meer inzichten al tijdens het lezen. Ik beveel dit iedereen die hiervoor openstaat van harte aan en wees je bewust van het feit dat deze parel je als lezer tot diep nadenken en analyseren aanzet en je echt stappen verder brengt in het worden van een completer mens.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Het boek in 10 stappen omgaan met dominantie heb ik bij Chantal besteld. Ik vind jouw boek zo goed en heb er veel. Ik ben  nog met de opdrachten bezig. Chantal gaf me het advies drie sessies te doen. Twee sessies waren voldoende. Zo fijn te ervaren dat er zoveel ballast weg is. Ik mag nu nog een gratis sessie doen omdat ik bij de eerste 10 mensen hoorde die haar nieuwe boek in 10 stappen waanzinnig werkgeluk ging bestellen. Ik stuit op mijn laatste blokkade, doen wat ik graag wil doen maar niet durf. Ik ga op korte termijn de sessie inplannen en wat ze zegt klopt precies en ze voelt me precies aan.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Chantal heeft impactvolle situaties verhelderend en authentiek beschreven. Het stappenplan met het EMPOWER-model geeft je houvast voor een positieve mindset.’ Het boek in 10 stappen omgaan met dominantie is echt een aanrader.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Echt een aanrader het boek in 10 stappen omgaan met dominantie. Makkelijk te lezen en om te begrijpen. Zowel voor werk als privé baat bij. Dank je wel, Chantal.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - omgaan met dominantie

‘Het boek in 10 stappen omgaan met dominantie heeft zij in duidelijke taal en tools geschreven. Dit maakt de stap om aan de slag te gaan met jezelf makkelijker en verrijkt je leven. Dank je wel Chantal x.’

Sfeerfoto home Empower Yourself

Wil je je ervaring met Chantal delen?

Sluiten