Header over mij empower yourself

Reviews; lees wat klanten zeggen

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - waanzinnig werkgeluk

‘Chantal neemt je met haar boek 'In 10 stappen waanzinnig werkgeluk' mee in wat werkgeluk voor jou betekent. Ook als je hier niet zozeer een belemmering in voelt, helpen de stappen een omgeving voor jezelf te creëren waarin jij je helemaal 'happy' voelt. Je wordt bewust van je gevoelens en het boek geeft mooie richtlijnen hoe je de regie kunt nemen over je werkplezier.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - waanzinnig werkgeluk

‘Door een verstoorde relatie met een collega had ik moeite om nog energie uit mijn werk te halen. Chantal heeft mij hierbij in korte tijd met succes mee geholpen door middel van een 1-op-1 coaching sessie. Hierdoor ben ik geïnteresseerd geraakt in haar boeken en ben ik “IN 10 STAPPEN WAANZINNIG WERKGELUK” gaan lezen. Het prettige van het boek vind ik dat door de praktijkopdrachten er ook gelijk zelf mee aan de slag kunt gaan. Het heeft mij echt geholpen om een positieve verandering teweeg te brengen, zowel op werk als privé. Het boek leest makkelijk, is logische opgebouwd en daardoor echt als handboek voor persoonlijke ontwikkeling te gebruiken. Ook na het lezen van het boek heb ik het een aantal keer gebruikt om een van de stappen terug te lezen. Het heeft echt geholpen om weer meer energie uit mijn werk te halen.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - waanzinnig werkgeluk

‘In het boek ‘In 10 stappen waanzinnig werkgeluk’ gaat Chantal in op wat werkgeluk voor jou betekent en helpt Chantal mensen die dagelijks werkgeluk willen ervaren, maar niet goed weten hoe dit te creëren in hun leven. Net als Chantal haar eerste boek ‘in 10 stappen omgaan met dominantie’, is dit boek erg inspirerend. Een mooi boek voor iedereen die écht aan de slag wil gaan met zichzelf goed voelen in zijn of haar werkomgeving.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - waanzinnig werkgeluk

‘Weer een mooi praktische goed leesbaar boek van Chantal dat je helpt om op een concrete manier te bouwen aan nog meer werkgeluk, leiderschap en regie. Bij het lezen moest ik denken aan een quote van Jimmy Dean “ I can’t change the direction of the wind, but I can adjust my sails to always reach my destination”. Dit boek helpt je om goed te leren zeilen, een aanrader dus.’

Schermafbeelding 2023 06 02 om 11.35.46

Review boek - waanzinnig werkgeluk

‘In 10 stappen waanzinnig werkgeluk, het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, en wie wilt het nou niet... Een boek met een handleiding waarmee je waanzinnig werkgeluk creëert voor iedereen geschreven op elk niveau en toepasbaar in elke branche voor iedereen die meer uit het leven wilt halen zowel als op zakelijk en privé gebied. Ik word zelf ook gecoacht door Chantal en ik kan het iedereen aanraden om het boek te lezen en de methodieken toe te passen voor jou waanzinnig werkgeluk. Hierbij wil ik Chantal bedanken en zeer veel succes toewensen om van dit boek een waanzinnig succes te maken.’

Sfeerfoto home Empower Yourself

Wil je je ervaring met Chantal delen?

Sluiten